Livrare și retur

Livrarea comenzilor

Cost transport 12.99 lei.

Comenzile cu valoarea mai mare de 200 lei beneficiază de transport gratuit.

Termen de livrare 1-3 zile lucrătoare.

Coletele se expediază prin serviciul de curierat.

Comenzile plasate până în ora 15.00 vor fi predate către curier în aceeași zi. Timpul mediu de livrare este între 1-3 lucrătoare, însă poate fi până la o săptămână, în situații deosebite.

Serviciile de curierat sunt disponibile de luni până vineri. Comenzile plasate în weekend vor fi prelucrate în cursul zilei de luni.

Pentru informații despre livrare, ne puteți găsi la [email protected] sau 0742 892 973.

 

Returnarea produselor

În cazul în care există nemulțumiri față de produsele achiziționate, Conform O.G. 130/2000 și O.G. 34/2014, Clientul are dreptul de a denunța unilateral comanda, notificând în scris sau telefonic că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice (art. 2 lit. b). 

Legea mai prevede și faptul că nu pot fi denunțate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, fără a reprezenta urme de uzură, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, instrucțiuni etc.).

Politica de retur se aplică produselor neperisabile pe care le comercializăm, cu excepția conurilor de pastă cu henna.

Dacă primiți un articol deteriorat sau defect, vă rugăm să ne anunțați în 24 de ore de la primire. Vom emite o rambursare sau înlocuire după analizarea situației. Datorită naturii perisabile, nu acceptăm returnarea produselor pe bază de pastă (conurile de henna) sau dacă ați neglijat să deschideți coletul și să înghețați pasta de henna imediat.

Pentru returnarea unui produs ne poți scrie la [email protected] sau ne poți suna la 0742 892 973.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, fără a reprezenta urme de uzură, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, instrucțiuni etc.).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, respectiv prin firma de curierat. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare din partea Clientului.

Conform legii, Henna Journey SRL-D va înapoia valoarea comenzii (inclusiv taxele de transport, dacă este cazul) în cel mult 14 zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar în contul specificat de client.

Prin excepție de la condițiile de mai sus, doar în cazul în care produsele livrate nu sunt conforme specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului sau prezintă vicii de fabricație în primele 24 ore de la recepție, returnarea se poate face pe cheltuiala Henna Journey SRL-D, clientul putând opta pentru înlocuirea produselor sau restituirea imediată a valorii lor.